BlueCast Original 0,5 kg
Bezpopiołowa żywica odlewnicza Bluecast Original
Rozbudowany asortyment
Poszerzamy nasz asortyment, aby dostarczać najlepsze produkty dostępne na rynku
Zwrot produktów
Masz 14 dni na zwrot produktu - skorzystaj z naszego formularza
Szybka wysyłka
Zamów do godziny 16:00 - Wysyłka w tym samym dniu
BlueCast Orginal
Pojemność: 500 g
Próbka w czarnym pojemniku na żywicę 100 ml.
Wydruki 3D wymagają mycia w izopropanolu lub etanolu, natomiast nie wymagają utwardzania światłem UV.
W celu zwiększenia przyczepności modelu 3D do platformy roboczej zalecamy stosowanie Bluecast Primer.
BC Original to najbardziej znana żywica BlueCast. Jest w 100% bezpopiołowy , aby uzyskać doskonałą jakość odlewów podczas produkcji biżuterii. BC BlueCast nadaje się do: pierścionków, dużych wisiorków, pierścionka Chevalier, medali i monet oraz obrączek. BlueCast jest pierwszą na świecie żywicą do odlewania, która nie wymaga utwardzania promieniami UV . Szczególnie przydatny do drukowania modeli z mikro-nacięciami, mikro reliefami i znakami wodnymi o minimalnej grubości 0,2 mm.
Cechy żywicy:
- Nadaje się do szybkiego i standardowego cyklu wypalania
- Bezpieczny dla zdrowia i bezzapachowy
- Opracowany do profesjonalnej produkcji biżuterii
- Wyjątkowa spawalność z woskowymi wlewami, jak wszystkie żywice do odlewania BC
- Nie ma potrzeby dogrzewania
W żywicach woskowych może dochodzić do zjawiska krystalizacji wosku. Aby przywrócić pierwotną strukturę producent zaleca: Zamkniętą butelkę włożyć do mikrofali, ustawić na 700W i podgrzać produkt przez 60 sekund następnie dokładnie ją wymieszać przez kolejne 60 sekund . Po wykonaniu powyższej procedury żywica będzie gotowa do użytku.
Uwaga! Zalecamy skrócić czas nagrzewania jeśli zmniejszamy ilość produktu w opakowaniu.
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Kolor | Niebieski |
Pojemność | 0,5 kg |
Zastosowanie | Jubilerstwo |
Rodzaj | Standard |
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.