FAQ

Czy ekrany są kompatybilne z innym drukarkami?

Każdy ekran w naszym sklepie jest opisany pod względem kompatybilności z innymi drukarkami.

Mój kupon rabatowy nie działa, co robić?

Jeśli Twój kupon rabatowy nie działa, skontaktuj się z obsługą klienta poprzez mail na adres obsluga@3duv.pl lub za pomocą „Chat z obsługą” widocznym w prawym dolnym rogu okna przeglądarki.

Płatność nie przechodzi, co robić?

Jeśli płatność nie przechodzi, prosimy o kontakt z obsługą klienta poprzez mail na adres obsluga@3duv.pl lub za lub za pomocą „Chat z obsługą” widocznym w prawym dolnym rogu okna przeglądarki.

Czy można zmienić język na stronie?

Obecnie nie posiadamy takiej możliwości. Nasz dział IT jest w dokłada wszelkich starań by uruchomić funkcjonalność jak najszybciej.

Czy wymieniacie folię FEP?

Tak, oferujemy usługę wymiany folii FEP. W celu wymiany skontaktuj się na mail serwis@3duv.pl.

Czym różni się IPA od IPA PLUS?

Różnią się stężeniem procentowym alkoholu, oraz zastosowaniem.

Czy pęsety są ze stali nierdzewnej?

Tak, pęsety w naszej ofercie są wykonane ze stali nierdzewnej.

Jak mogę anulować zamówienie?

Wejdź do profilu swojego konta, tam znajdź i skopiuj numer interesującego Cię zamówienia. W prawym dolnym rogu okna przeglądarki znajduję się „Chat z obsługą”, napisz do nas na wiadomość „ Proszę o anulowanie zamówienia nr. XXXX. Zdarzenie potwierdzimy w przeciągu kilku minut.

Jaki jest status mojego zamówienia?

Każdy etap w jakim znajduję się Twoje zamówienie wysyłamy na bieżąco ą drogą mailową. Jeżeli nie możesz znaleźć wiadomości w swojej skrzynce odbiorczej sprawdź folder SPAM.

Jak mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Aby dokonać zmian w zamówieniu, skontaktuj się mailowo ze sklepem, zadzwoń pod numer 510 126 100 lub skorzystaj z „Chat z obsługą” widocznym w prawym dolnym rogu okna przeglądarki.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Odbiór osobisty jest możliwy po złożeniu oraz opłaceniu zamówienia drogą internetową.

Dlaczego cena na sklepie różni się od ceny na allegro?

Ceny są zależne od opłat logistycznych zależnych od serwisów Marketplace. Robimy wszystko co w naszej mocy by ceny były najkorzystniejsze na rynku.

Jakie posiadacie rodzaje płatności?

Oferujemy szeroką gamę płatności poczynając od natychmiastowego przelewu online i BLIK-a, aż po odroczone płatności takie jak PayPo oraz raty online.

Jak opłacić moje zamówienie?

Opłacisz swoje zamówienie w prosty sposób, wybierając dowolną formę płatności dostępną na naszej stronie internetowej.

Nie otrzymałem faktury za zamówienie, co robić?

Jeśli nie otrzymałeś faktury za swoje zamówienie, prosimy o kontakt przez e-mail: obsluga@3duv.pl.

Otrzymałem fakturę imienną zamiast faktury VAT, co robić?

Jeśli otrzymałeś fakturę imienną zamiast faktury VAT, prosimy o kontakt przez e-mail: obsluga@3duv.pl.

Czy wystawiacie faktury przelewowe?

Aktualnie nie wystawiamy faktur przelewowych. Możesz bezpiecznie i szybko opłacić zamówienie dowolnym sposobem płatności oferowanym przez nasz sklep.

Czy wystawiacie faktury zwolnione z VAT?

Tak, wystawiamy faktury zwolnione z VAT.

Kwota na fakturze jest za mała/duża, co robić?

Jeśli kwota na fakturze jest nieprawidłowa, prosimy o kontakt przez e-mail: obsluga@3duv.pl.

Czy można płacić na miejscu?

Nie oferujemy płatności na miejscu. Jednak możesz odebrać zamówienie osobiście, po uprzednim opłaceniu go online.

Do której należy złożyć zamówienie, aby paczka została nadana jeszcze dzisiaj?

Zamówienia złożone do godziny 16:00 zostaną wysłane tego samego dnia.

Jeżeli zamówię dzisiaj, kiedy mogę się spodziewać paczki?

W zależności od wyboru formy wysyłki i godziny zamówienia, możesz spodziewać się dostawy paczki między 1 a 3 dniami roboczymi.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas od momentu złożenia zamówienia do dostarczenia paczki to maksymalnie 3 dni robocze.

Jakimi kurierami wysyłacie zamówienia?

Aktualnie wysyłamy za pośrednictwem Inpost, DPD, DHL, GLS, UPS, FedEx. Stale rozbudowujemy naszą ofertę, więc w przyszłości oferta może się różnić.

Jakiego kuriera wybrać, żeby paczka dotarła nieuszkodzona?

Towary pakujemy z najwyższą starannością. Każdy z oferowanych przez nas sposobów dostawy jest w pełni bezpieczny.

Jak długo paczka będzie w rękach kuriera?

Standardowo kurier dostarcza paczki między 1 a 2 dniami.

Jak dokonać zwrotu produktu?

W celu dokonania zwrotu skontaktuj się z nami na maila oblsuga@3duv.pl. Umieść go w paczce i nadaj na wskazany w mailu adres.

Kiedy mogę się spodziewać zwrotu środków?

Środki zwracamy najszybciej jak to możliwe, zwykle trwa to około 5 dni roboczych.

Czy zwrot produktu jest darmowy?

Aktualnie nie posiadamy usługi darmowego zwrotu. Dowolnego kuriera nadasz na własną rękę.

Jaki jest czas na dokonanie zwrotu?

Na dokonanie zwrotu posiadasz 14 dni kalendarzowych. Zwracany produkt nie powinien posiadać śladów użytkowania.

Paczka dotarła uszkodzona, co robić?

Sprawdź przy kurierze czy jej wnętrze jest uszkodzone. Jeżeli tak zareklamuj przesyłkę przewoźnikowi.

Otrzymałem niedziałający produkt, co robić?

Jeżeli produkt po rozpakowaniu nie działa a paczka nie posiada uszkodzeń skorzystaj z naszego formularza zwrotu.

Jaka będzie cena naprawy zgłoszonej usterki?

Do każdej naprawy podchodzimy indywidualnie. Skontaktuj się za pośrednictwem formularza kontaktowego a w odpowiedzi zwrotnej uzyskasz wycenę naprawy.

Czy naprawiacie drukarki 3d po okresie gwarancyjnym?

Tak, zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem formularzu kontaktowego.

Jak długo trwa proces naprawy drukarki po okresie gwarancyjnym?

Proces naprawy pogwarancyjnej trwa około 2 tygodnie.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 510 126 100
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl