Elegoo Mars 2 Mono
Rozbudowany asortyment
Poszerzamy nasz asortyment, aby dostarczać najlepsze produkty dostępne na rynku
Zwrot produktów
Masz 14 dni na zwrot produktu - skorzystaj z naszego formularza
Szybka wysyłka
Zamów do godziny 16:00 - Wysyłka w tym samym dniu
Elegoo Mars 2 Mono
Długość światła UV: 405 nm
Elegoo Mars 2 Mono wyposażona w 6,08-calowy monochromatyczny wyświetlacza LCD o rozdzielczości 2K HD. Wyświetlacz potrzebuje zaledwie 2 sekund na naświetlenie, aby utwardzić żywicę, co może znacznie poprawić wydajność drukowania. Mono-LCD ma znacznie dłuższą żywotność i stabilną wydajność podczas długotrwałego drukowania, co pozwala zaoszczędzić pieniądze. Nowa struktura źródła światła zapewnia równomierną emisję światła UV i współpracuje z 2K mono-LCD. Szczegóły drukowania i precyzja są znacznie poprawione, a modele drukowane 3D są fascynujące. Korpus aluminiowy frezowany CNC sprawia, że Mars 2 jest niezwykle imponującą maszyną. Nowo zaprojektowana piaskowana płyta montażowa znacznie mocniej przylega podczas drukowania i umożliwia spójny efekt drukowania.
Różnice pomiędzy modelami Elegoo Mars 2, Elegoo Mars 2 Pro są nieznaczne. Model Elegoo Mars 2 Mono to delikatnie odchudzona wersja Elegoo Mars 2 Pro Mono. Główne różnice występują w obszarze roboczym. W wersji Mars 2 Mono obszar roboczy w osi Z to 150mm, natomiast w wersji 2 Pro Mono to 160 mm. Cały opis porównania tych dwóch modeli wkrótce będzie dostępny w zakładce Blog.
Parametry:
-
Długość fali światła: 405 nm
- Obszar roboczy: 129 mm x 80 mm x 150 mm ( dł. x szer. x wys. )
-
Rozdzielczość XY: 1620 x 2560 px
- Dokładność XY, rozmiar pixela : 0,051 mm
-
Dokładność osi Z: 0,00125 mm
-
Grubość warstwy: 0,01-0,2 mm
-
Prędkość druku: 30–50 mm/h.
-
Wymagana moc: 100-240 V, 50/60 Hz
-
System: EL3D-3.0.2
-
Rozdzielczość ekranu dotykowego: 3,5 cala
-
Oprogramowanie Slicer: CHITUBOX
-
Opcje łączności: USB
-
Wymiary drukarki: 200 x 200 x 410 mm
-
Waga: 6,2 kg
Bezpieczeństwo
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.